SPIS TREŚCI:
- WYJAŚNIENIE DEFINICJI………………………………………………………….1
- INFORMACJE OGÓLNE…………………………………………………………….1
- ZASADY PUBLIKOWANIA OPINII ORAZ ICH WERYFIKACJA……….……….1
- REKLANACJE…………………………………….………………………………….2
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ……………………………………………………………..2
- ZMIANA POLITYKI OPINII………………………………………………………….2
- WYJAŚNIENIE DEFINICJI
- Serwis – to inaczej strona internetowa pod adresem www.sztukarozwoju.art.pl oraz wszystkie jej podstrony, w tym wszelkie usługi świadczone w domenie.
- Użytkownik – to każdy podmiot przebywający na stronie internetowej i korzystający z niej.
- Opinia – to wszystkie subiektywne wypowiedzi lub ich fragmenty opublikowane w Serwisie.
- Polityka opinii – to ten dokument.
- Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym to przepisy prawa, które nakładają na mnie jako przedsiębiorcę obowiązek weryfikowania opinii, które udostępniam publiczne. Formalna nazwa tego dokumentu to Ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz. U. z 2007 r., poz. 171, 1206 ze zm.).
Pojęcia opisane w niniejszym punkcie mają znaczenie dla łatwiejszego posługiwania się tym dokumentem.
- INFORMACJE OGÓLNE
Nazywam się Monika Andrzejewska jestem przedsiębiorcą i prowadzę działalność gospodarczą pod nazwą Sztuka Rozwoju Monasfera Monika Andrzejewska z siedzibą przy ul. Pszennej 101, 80- 297 Banino, NIP: 9551911363.
Można się ze mną skontaktować za pomocą:
- poczty e-mail: kontakt@sztukarozwoju.art.pl;
- poczty tradycyjnej: Sztuka Rozwoju Monasfera Monika Andrzejewska ul. Pszenna 101, 80- 297 Banino;
- telefonu: +48 605 567 708.
- ZASADY PUBLIKOWANIA OPINII ORAZ ICH WERYFIKACJA
W moim Serwisie można zapoznać się z opiniami klientów dotyczącymi współpracy ze mną oraz opiniami odnoszącymi się do moich usług. Wiem, jak istotne są rzetelne opinie, dlatego dochowujemy wszelkiej staranności, aby były oparte na rzeczywistych odczuciach moich klientów i podmiotów, z którymi współpracuję. Prezentowane w Serwisie opinie są przeze mnie weryfikowane i pochodzą wyłącznie od osób, które współpracowały ze mną oraz skorzystały z moich usług.
W jaki sposób weryfikuję opinie?
Po zakończeniu współpracy kontaktujemy się z moim klientem w celu przeprowadzenia krótkiego wywiadu, który ma na celu dostarczyć mi informacji na temat doświadczeń i oczekiwań klientów. Jeśli klient ma chęć podzielenia się opinią w moim Serwisie proszę o zgodę na publikacje jego opinii. Jeśli nie jestem w stanie zweryfikować podmiotu, który wystawił opinię, nie zamieszczam w Serwisie. W Serwisie prezentuje wybrane opinie, które najlepiej oddają zasady współpracy i dostarczają mojemu klientowi najwięcej informacji pozwalających na podjęcie decyzji o skorzystaniu z moich usług.
- REKLAMACJE
Jeśli zauważyłeś jakieś nieprawidłowości, to możesz zgłosić reklamację na kontakt zamieszczony w informacjach ogólnych.
Reklamacja powinna umożliwiać Twoją identyfikację, a także zawierać nazwę reklamowanej usługi oraz Twoje oczekiwania związane z reklamacją. Zalecam podanie w opisie reklamacji szczegółowych informacji i okoliczności dotyczących jej przedmiotu, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości.
Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Odpowiedzialność za wydane opinie ponoszą Użytkownicy. Nie ponoszę odpowiedzialności za szkody oraz roszczenia Konsumenta lub osób trzecich spowodowane zamieszczonymi opiniami. Publikowane przez Ciebie opinie nie mogą naruszać powszechnie obowiązującego prawa, jak również praw osób trzecich, w szczególności nie mogą obrażać uczuć i wartości osób trzecich.
- ZMIANY POLITYKI OPINII
Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
Aktualna wersja obowiązuje od dnia 07.04.2024 r.
Monika Andrzejewska

